Helgen som gått

Har varit gräsänka i helgen eftersom Peter varit i Göteborg. 

I fredagskväll träffade jag mina gamla kollegor från Eventlabbet, Felicia och Christian. Vi åt på Vigårda och det är alltid kul att höra hur det går för dem med allt.

I lördags var jag och tränade, testade ett pass som heter Jympa Flowride som just nu är limiterad edition på Friskis. Hmm..jag är inte helt övertygad om upplägget och musiken tilltalande mig inte alls (bortsett från Kärleken är evig).

På kvällen kom Emma över och vi lagade mat och kollade på Mello-finalen. Så spännande! Synd att inte Nano vann :( men roligt för Robin! 

Igår var det fix hemma med städning och tvätt samt laga mat. Har börjat kolla på den nya krimserien på fyran, Rebecka Martinsson :)


Allmänt, FriskisSvettis, TRÄNING, VARDAGSLIV | |
Upp