En fullspäckad vecka

Det är inte varje morgon som man vaknar och har sina föräldrar sovandes på golvet. De hade kommit upp från Lund för att se vår krogshow igår kväll och sov över här. Det var mysigt och idag spenderade vi dagen tillsammans på IKEA i Älmhult. Idag kom det även snö. Nu är det snart jul, bara så ni vet!
Det har varit en fullspäckad vecka för oss på AMP. Luciatåg, krogshow i Kulturhuset, efterfest, vinterrevyrep och sy, sy, sy. Här kommer lite bilder från veckan som gått:)


Johanna, Chamli och jag innan föreställningen för skolan


De skrev om oss i Smålänningen




Jag var servitris i tre nummer


Mina fina föräldrar på besök hos mig


Jag var även en av The Dreamgirls


Jag med mina fina vänner: Josefine, Jimmy och Dag.
Här är vi härligt musikalsminkade efter föreställningen
Allmänt | | Kommentera |
Upp