Sommartid

Jag hade bokat tvätttid kl 10 idag. Men insåg igår att jag då måste upp motsvarande kl 9. Jag hann upp i tid så klart. Mobilen hade ställt om sig själv så när jag såg klockradion som var en timme bak så visste jag att mobilen hade ställt om sig själv. Eftersom jag ska ha pass i eftermiddag så kändes det viktigt att ha koll på tiden annars hade jag kommit en timme försent, vilket i sin tur hade varit förödande så lika bra att jag skulle tvätta kl 10.
 
Igår var det en riktig slappdag. Efter min promenad så var vi hemma i Hagsätra. Vi var nere vid fotbollsplanen och körde lite fotboll, så kul! Det är inte alla par som tar bollen och står å slår till varandra på lördagseftermiddagen. Det var så fint och soligt väder. På kvällen blev det tacos och BECK (det släpptes en ny på C-More igår så vi kollade på den. Jag gillar ju BECK men har svårt att vänja mig när det är en ny säsong liksom. Det är nya poliser med, nya kontorslokaler och polischefen är utbytt men annars är ju Martin & Gunvald samma. Den vi såg igår hette "Sjukhusmorden", faktiskt spännande, en riktig pusseldeckare, sånt gillar jag.
 
 
| | Kommentera |
Upp