Måndagens Att-göra-lista

När jag la mig igår kväll så hade jag så mycket i huvudet som jag behövde få ner på en lista. Men sen när man väl vaknar på morgonen så minns man inte allt, men det viktigaste i alla fall. Så nu har jag hunnit beta av en hel del:
 
Bröllop 19 juli, Utö
  1. Ringa turistbyrån på Utö- CHECK
  2. Ringa kantorn- CHECK
  3. Maila brudgummen- CHECK
Denna dag ska jag åka ut i skärgården med båt sjunga på en vigsel i kyrkan där på ön så jag behövde verkligen kolla upp tider, båtar, pris osv. Herregud, detta tar ju hela dagen, åker från Hagsätra vid 10 och kommer nog inte vara tillbaka förrän vid typ 19. Så jag måste hitta ett sällskap. Dessa bröllop, kan de inte gifta sig i Storkyrkan?? Jag har fortfarande inte löst transporten till de kommande bröllopet, hjälp mig! Vill inte gå 4 km genom Saltsjöbaden i panik av att inte hitta.
 
Showeriet
  1. Klippa musik- CHECK
  2. Designa reklamblad- NÄSTAN CHECK
  3. Beställa t-shirt- NÄSTAN CHECK
Vi har en del på agendan inför sommaren, hösten och allt vad de innebär. Men mycket är under kontroll. Biljetterna till föreställningen finns ute på kulturbiljetter.se.
MUSIK, Showeriet, VARDAGSLIV | | Kommentera |
Upp