Mitt-i-veckan-middag

Veckorna går så himla fort tycker jag. Nyss var det helg och nu är det redan torsdag igen. Snart är det oktober dessutom. Det börjar bli mer och mer host här i Stockholm men jag tycker det är lite skönt faktiskt :)
I tisdags var vi ute och sprang, jag och Peter. Han hanged dock bara med ett tag sen sprang jag själv. Förklarade snällt att jag måste springa långt för jag ska ju springa Billingehusloppet den 8:e. Så det blev 8,5 km för mig, det kändes härligt!
 
Igår hade vi Sara och Björn på middag (Peters syster med pojkvän). Det var jättetrevligt och Peter hade lagat sin goda kycklinggryta till oss. Trevligt att ses så här mitt i veckan och äta middag ihop, ett trevligt avbrott från det vanliga.
 
Idag har jag Pulspass igen och fick veta att jag snart kommer att bli uppföljd, tack för detta, äntligen ska jag få rättsida på o mjag har gjort "rätt" i mitt Puls-tänk.
 
<3
 
Allmänt, TRÄNING, VARDAGSLIV | |
Upp