2016 sammanfattning

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Jobbat som receptionist, börjat leda Puls-jympa, varit på Gotland, varit gäst på ett bröllop. Skaffat glasögon.

Höll du några av dina nyårslöften?

Yes, jag hade nämligen inga

Vilka länder besökte du?

Sverige och Danmark (usch så sorgligt att jag inte varit utanför dessa länder…)

Är det något du saknade 2016 som du vill ha 2017?
Riktlinjer i karriären (stående svar sedan 2013) Resa lite mer.

Vilka datum kommer du alltid att minnas?
Inga speciella

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Haft många härliga vigslar som jag sjungit på, fått fint hemma. Svårt att säga det bästa som hänt mig, varje dag är fin på sitt sätt.

Vilket var ditt största misstag?
Man ska inte ångra det man gjort…

Vilket var ditt bästa inköp?
Hmm, köpte inget stort.

Vad spenderade du mest pengar på?
Hemmet och Folktandvården

Vad gjorde dig riktigt glad?
Många positiva kommentarer kring mina bröllopsgig. Showeriets framgångar. Peters framgångar.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Dragit ut två visdomständer, många förkylningar

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2016?
Mycket Maitre Gims

Mådde du bättre eller sämre under 2016 än vad du gjort tidigare år?

Ungefär samma som tidigare år

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Mina vänner, resa, intressen

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Jobba på Implement…

Hur var din julafton?
Kunde varit i bättre form, annars bra!

Blev du kär?
Var redan kär och är det fortfarande

Vilket program har varit det bästa på tv?
Springfloden

Vilken var den bästa boken du läst under året?
Har inte läst någon bok helt och hållit (oj vad jag skäms)

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Maitre Gims

Önskade du dig något som du fick?
Ett par vantar

Önskade du dig något som du inte fick?

Vilken var årets bästa film?
??

Vad gjorde du på din födelsedag?
Middag med Peter

Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Min receptionistkollega på Bayer, nya tillskottet i Showeriet; Linda, Min Friskis-kollega Hedvig

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Vanlig

Vad fick dig att må bra?
Friskis & Svettis, Showeriet, Peter, familjen, stabila mattider

Vem saknade du?
Inte någon speciell

Vilken var din bästa månad?
December (Vintershowen och Lucia, alltid kul)

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Ansträngt mig mer för att hitta ett bra och bättre jobb

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Lägga mer tid på det jag verkligen vill, gå på känslan. Det kommer säkert bli ett bra och härligt år!

 

Lite bilder från året som gått:

 
 
 
 
| |
Upp