Helgen som gick

Helgen spenderades på hemmaplan. Det är ganska skönt är man åker så mycket under veckodagarna. I fredags var jag i stan efter jobbet för att inskaffa de sista till kläderna till bröllopet nästa helg. Ett tips är att inte vara i stan 8Drottninggatan) en fredageftermiddag runt kl 16-18, det är kaos. Så jag var helt slut när jag kom hem. Dessutom så hade jag varit och tränat på Hagastan innan så eftersvettades. Hade kört igenom hela medelpasset för första gången!
 
I lördags gick vi till Högdalen för att köpa nya fiskar till vårt akvarium. Det slutade med hela 10 st nya plus en liten unge. Nu är det så fint att sitta och titta på det, det är så mycket liv i akvariet nu, vi satt där länge i lördagskväll och bara beundrade.
 
I helgen har vi också spelat en del basket, det finns korg precis nära oss så det är kul att gå ut å kasta både i idag och igår. Sedan är vi nu inne på säsong fyra av serien Supernatural :)
 
Efter denna relativt aktiva helg så kände jag mig dock lite förkyld så får ta de lugnt i dagarna. Ska ha premiär på medelpasset på torsdag och nästa helg ska vi ju på bröllop i Herrljunga (där jag ska sjunga) så bäst att vara försiktig.
 
 
VARDAGSLIV | |
Upp