Helg!

Härligt med en slapp helg:) Jag har haft mycket i veckan.
I torsdagskväll så hade jag mordgåta på Gute Grill för PWC (revisorer). Det var sedan innan jul jag hade mordgåta senast men det gick strålande och vilket häligt gäng jag fick köra med:) sedan kom jag hem, Peter hade gjort mat och vi kollade på en ny Beck-film; "Invasionen", helt okej får jag säga.
 
I fredags var jag och besökte Herrängens skola i Älvsjö. Jag var där under deras traditionella fredagsfika så jag fick en nybakt kardemumma bulle, det tackar jag för.
På eftermiddagen träffade jag Emma i stan, jättekul, vi har inte setts på evigheter. Vi var på Vetekatten å fikade och sen kollade vi lite i affärerna på Drottningsgatan. Sedan mötte jag upp Peter, hans vän Robin samt hans flickvän (som är på besök i Stockholm i helgen). Hängde lite med dem under kvällen, vi var på Tully's på Götgatsbacken. Sedan åkte jag hemåt och kollade på slutet på Let's dance och repade lite på låtarna i Movicals. 
 
Idag var jag ute på en promenad till Högdalen (tänkte cykla men har inte hunnit fixa den än). Jag ville köpa något gott vin till ikväll när vi ska ha tacos :).
 
Må väl!
 
 
| |
Upp