The summer of love

Faktum är att jag nu faktiskt kan titulera mig som bröllopssångerska. Jag har haft en väldigt trevlig sommar med många fina och minnesvärda bröllopsspelningar. Nu när hösten är här så kan man drömma sig tillbaka till de soliga lördagarna (utom en då det regnade) som var fyllda av kärlek. Jag vill passa på att tacka Albert och Viktor, utan er hade det aldrig blivit så bra som det blev och även tack till alla brudpar som gav mig möjligheten att sjunga under just er stora dag. Och tack till Markus som filmade mig under en utav vigslarna. Det värmer mitt hjärta att få sjunga och förmedla ett fint budskap genom sången. Då är jag som mest lycklig!
Sprid ordet om mig till era vänner och bekanta! 
 
Besök min hemsida som nu är omgjord enbart för högtidssång.
www.emelieekstedt.se
 
 
 Jag framför "Kärleksvisan" i Österhaninge kyrka, 31/8 2013. 
MUSIK | brudpar, bröllop, kärlek, kärleksvisan, musik., vigsel | |
#1 - - Emelie:

Jättefint Emme <3

Svar: Åh tack så mycket!!:)
vinternatten

Upp