Ny vecka!

Sovmorgon! Börjar 11.30 så hinner äta lång frukost och kolla på klippet från vigseln 31/8 som jag fick av Markus igår. Håller på att ladda upp på youtube så håll utkik senare! 
Igår hade jag pass på Ringen igen, extra kul att se att två av mina "stammisar" från Kista tagit sig till söder igår minsann, då måste jag gjort något bra:)
Sedan hade jag stämprep/inspelning med Maja från Showeriet. 
Vill ni vara med i vårt Luciatåg så kan ni maila mig på [email protected] eller gå in på vår hemsida www.showeriet.se. 
 
En bild från vigselsången i Österhaninge kyrka för en månad sen.
 
 
Den här veckan kommer innehålla följande (förutom jobb):
- Starta Eget-mässan
- Friskis & Svettis Kistas 10 års jubileum
- Dansrep med Showeriet
- AW med CQ (Afterwork med CQ-Correct gänget)
- Bror på besök:)
 
Med mera!
 
 
FriskisSvettis, MUSIK, Showeriet, VARDAGSLIV | |
Upp