Onsdagen bjöd mig på äventyr!

Vilken rolig onsdag jag hade igår, verkligen jättetrevlig!
Vanlig arbetsdag först men runt halv fyra drog Ladiesgänget iväg och körde 3-kamp på ett ställe här i Sjöstaden. Det var Go Cart, sedan skytte och sist segway. Premiär för mig på samtliga grenar och detta gjorde att jag dessvärre slutade på en sista plats men det gjorde absolut ingening. Sedan åt vi supergod mat på Texas som också ligger i Sjöstaden. Majoriteten åt ribs med pommes, vilket var hur gott som helst!
Kvällen var inte slut där utan sedan drog jag mig in till stan och träffade Emmy för en fika på Café 60 på Sveavgen (verkligen jättebra café, har öppet länge på kvällen och ett bra utbud och massa plats att sitta) sedan gick vi ner nog Gamla Stan och kvällens livebandskaraoke på vårt älskade Stampen. Vera kom också dit och även lite nya och gamla SOTare. Jag körde Veronica Maggios "Jag kommer" och detta fick knyta ihop säcken för min Stockholmsvistelse. Att köra Stampen första och sista veckan blev ju hur bra som helst!


Jag körde segway! Jätteroligt!
Allmänt | |
Upp