Here I am, once again!

Hemkommen från en intensiv dag! Hela förmiddagen var det jobb med slutproduktionen, det läggs fler och fler pusselbitar för varje dag. Imorgon kan jag tyvärr inte vara med eftersom jag har en annan viktig grej på schemat. Hela eftermiddagen hade vi besök från Musikhögskolan. Det var två tjejer som höll ett rytmikpass med oss. De var väldigt duktiga och nu kan hela SOT 9/8-dels takt som en smäck! Nu är jag åter hemma, kvällarna blir inte innehållsrika den här veckan eftersom jag måste få bukt på min förkylning. Den är bättre men jag är fortfarande snörvlig. Igår lade jag mig på golvet i Guldgruvan (vårt kläd- och rekvisitaförråd) och då kom Albert och Calle och frågade hur jag mådde och jag svarade; "jag har ont i huvudet och täppt i näsan men annars mår jag jättebra!". Så var det och är det, jag mår bra rent psykiskt så de fick de bästa svaret.

Dagens låt, en klassisker från Kelly Clarkson

Allmänt | |
Upp