Näst sista dagen på påskelovet!!

Idag har jag haft en sån där fixar-dag, d v s ordna allt som ska göras innan jag åker tillbaka. Jag hann även med en härlig löprunda i det soliga vädret.

Det har varit ett bra lov, har träffat mina fina vänner som jag har här hemma i Lund. Sen har jag fixat dessa ansökningar. Nu längtar jag tillbaka hem (vad är hemma egentligen...?). Nu är det vara åtta veckor kvar tills det är dags att säga hejdå, nu ska jag verkligen njuta av tiden som är kvar och bara ha det så himla bra!

Imorgon som sagt, Markaryd igen. Jag har köpt SJ-biljett så jag ska åka tåg hela vägen, helt underbart att slippa byta till buss. Jag tyckte att det var värt att köpa en lite dyrare biljett, jag menar jag har en massa packning. Men innan jag beger mig norrut så ska jag en sväng till Tomelilla, men mer säger jag inte.

Nu är jag för tillfället barnvakt och det reulterar i att man är lite onyttig i form av att äta en pannkaka och sen käka godis. Som att vara barn igen!

Ha det fint och njut av livet mina vänner!

Allmänt | |
Upp