Jag måste leva i nuet!

Jag har kommit in i en underlig fas för tillfället. Min värld blandas av nostalgi och framtidstankar. Har ni också känt så någongång? I vart fall så måste jag fokusera på det som faktiskt händer här och nu. Visst ska man då och då få drömma sig bort och tänka på allt som hänt tidigare i ens liv och sedan ibland fantisera om framtiden men det känns som att jag verkligen inte borde göra det så mycket just nu. För ett år sen så var jag i full gång med mitt sista år på Spyken och jobba med mycket med mitt projektarbete. Tänk vad fort tiden går!

Idag blev det en sån där lugn dag, det var fint väder så det blev löprunda och lagade jag mat (=stekte färdiga köttbullar och kokade pasta). Jag unnade mig själv att sedan sova ett par timmar och sen drog jag ut på stan en sväng strax innan stängningsdags. På vägen hem hyrde jag två filmer! Wallander- Prästen och Brudens bäste man. Lov för mig är lika med massa film och mys!



Allmänt | |
Upp