Sista dagen på Campus för denna gången

Jag har nu satt min fot på Campus för sista gången det här läsåret. I dagarna två har vi lyssnat till MEA10 och deras fina redovisningar av sina examensarbeten. Nästa år är det vår tur. Så jag fick även idag säga hejdå till de tior som jag lärt känna under året samt säga hej och på återseende till mina vänner i klassen. Det är aldrig kul att säga hejdå när man inte vet när man ses nästa gång.

I min lägenhet råder det kaos av allt städande och allt packande men det börjar ta fart och det känns bra. Svårt att förstå att jag gått ett år på MEA redan, ett år sen SOT tog slut, två år sedan AMP slutade och tre år sedan studenten! Det gick upp för mig när Jonathan ringde mig att tiden går så otroligt fort. I höst har vi känt varann i tre år och det är två år sen Markaryd. Men oj vad mycket som faktiskt har hänt sedan dess, det får jag ändå säga. Det är väl så, under resans gång så träffar man en massa massa människor och nya bekanta och när man se ger sig av vidare så följer vissa med en på vägen medan andra ser man inte röken av igen. Det är så bra att veta att jag vet vad jag ska göra i höst, för första gången på tre år så har jag inte behövt göra någon audition, jag är redan kvalificerad för hösten!
Allmänt | | Kommentera |
Upp