Helgen som gick

 
Jag hade ett tidigt City Mission i fredags. Det började kl 14.00. Fick med mig en baguette och en proteindrink av min chef, underbart! 
Väl hemma hann jag med en powernap meddan Peter handlade. I helgen fick vi nämligen besök av Peters mamma och Jan. Peter lagade sin goda köttfärssås och det blev en trevlig kväll där jag fick bjuda på lite skönsång vid pianot. 
 
 
Jag och Peter hade en väldigt lugn helg, det blev en promenad i lördags i solskenet sedan var det diverse fotbollsmatcher på tv. Vi köpte pizza på Oasen i Rågsved på kvällen (ville prova en ny pizzeria och det var faktiskt gott). Sedan kollade jag på premiäravnittet av "Så mycket bättre". 
 
Söndagen följdes av pass på Friskis efter en slapp dag hemma. Blev mött av godis och kaka i funkrummet :)
 
 
 
VARDAGSLIV | |
Upp