Helgen

Helgen började med att jag var med och lärde mit aktiviteten Game Show, det verkar jättekul och är absolut något jag kan tänka mig att köra. Kom hem och vilade mig resten av kvällen. Lördagen bjöd på Bumperball. Jag och Jessica körde med ett grabbgäng i KTH-Hallen. Vilket gärng, de kämpade verkligen i det sista då de hade köpt till extratid. Sedan var jag man helt slut och trött (något förkyld fortfarande) så det blev pizza och hemmafix + festfix på kvällen. 
 
Idag har jag hängt med min gode vän Viktor hela dagen. Han kom hit, kollade igenom min bokföring samt gav mig tips och sånt som jag kan ta användning av i framtiden. Men jag fick helt klart tummen upp! :) 
Han följde sedan med mig på mitt pass på Ringen. Första passen för i år så lite rostig var jag allt. Men man kan inte annat än bli pepp när 75 personer kommer in i salen ochska vara med. Så himla kul och nu mår jag så mycket bättre! Jag har ju som sgat gått miste om en hel del endorfiner nu när jag inte kunnat träna plus att Peter är borta så det här var verkligen på sin plats.
 
Nu har jag pratat med mamma och käkat upp pizzan från igår och dessutom är tvätten i maskinen. Toppen för den här dagen:)
 
 
| |
Upp