Helg!

I veckan som varit så har jag jobbat med Nok-projektet (Natur & Kultur), jag försöker få bort min telefonskräck genom att tvinga mig själv. Jag har även i veckan hållit mitt 100:e pass på Friskis och det blev i Farsta med ett härligt gäng! Det firades med semla och det var ju även fettisdagen i tisdags. 
I onsdags em/kväll var det Game show med Bokaaktivitet på Garant Festvåning. Jag, Stefan ochg Niclas höll i det hela. Eller det var så att Stefan var programledaren och jag och Nicke skötte tekniken. Kunden var Södersjukhusets förlossningsavdening så vi får hoppas att det inte var så många barn på gång den 18/2. 
 
I går kväll var jag på klädbytarkväll och som vanligt så var det Carro som var värd för de hela. Ett gäng tjejer samlades i hennes lägenhet på söder och bytte kläder. Det är alltid lika trevligt och jag lyckades byta bort en hel del av min samling samt bytte till mig lite men inte så mycket.
 
Nu ska jag fila på mitt nya Friskis-pass som enligt plan ska vara klar om en vecka....hahah, kommer aldrig gå. Imorgon har jag uppföljning så då får vi se vad min uppföljare säger om det pass jag har nu. Kl 15 ska jag se Flashdance på China teatern (Tack till min söte pojkvän som gav mig det i födelsedagspresent). Sedan ska jag vi på middag i Vällingby hos Timmy och Annika samt träffa Peters pappa. Det blev en direktinbjudning när de var här för två veckor sedan.
 
Trevlig helg på er!
 
Jag i jympaglädje, Rålambshovsparken en otroligt varmt onsdagskväll i juli 2014.
 
| |
Upp