Helgen

En ganska lugn helg har det varit. 
I fredags kväll hängde jag med Nathalie i Rålis och sedan en kvällsfika vid Fridhemsplan. Det är alltid trevligt att umgås med henne, finns alltid saker att prata om och nya planer att smida.
I lördags hade jag en mordgåta i en villa i Gamla Enskede. Det var en 40 års fest så det var ganska mycket ljud och galna upptåg. Men de hade alla väligt roligt :)
Igår var jag och Peter vid Älvsjöbadet. Det var bara Peter som vågade bada. Han sa att det var kallt. Sen var det lite väl mycket folk.
På kvällen igår så var det sista utomhusjympan i Skaprnäck för min del. Tre härliga pass har jag lett där i sommar och jag har haft tur med vädret varenda gång:)
Det är verkligen sommar för mig att leda ute under bar himmel.
 
Älvsjöbadet
 
Skarpnäcksfältet i fin kvällssol
 
Event, FriskisSvettis | |
Upp