Söndagslista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Heldag med Peter
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt vid datorn
Det senaste någon sa till dig: Minns inte (nåt i telefon) 
Vad har du druckit idag: Vatten, cider, kaffe
Vad var det senaste du åt: Godis....oops
Vad var det senaste du köpte: Noter på nätet
Vad är det för färg på din ytterdörr: Trä
Vad är det för väder hos dig nu: Kväll
Godaste glassmaken: Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaa, absolut!
Favoritklädsel: Det som jag känner mig bekväm i, beror på humöret och vilken tillställning det är
Favoritlåt just nu: Hmm, svårt val, vet inte
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg
Vad gör dig glad just nu: Att jag gjort allt jag ska göra idag
Vad ska du göra härnäst: Kolla valvakan på tv
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Varken eller
Längtar du mest efter just nu: Peter , nä skämt å sido, längtar efter ett bra och stimulerande jobb

Dagens humör: Glad och harmonisk
Dagens borde: Skriva ut ett papper och lägga i kuvert (orkar ej)
Dagens frisyr: knut
Dagens vill ha: ett jobb
Dagens beroende: spotify
Dagens tråkigaste: måndagens jobbdilemma
Dagens låt: Handens fem fingrar

Senaste...

Filmen du hyrde? Minns inte
Filmen du köpte? Minns inte
Låten du hörde: Better in time- Leona Lewis
Låten du laddade ner? Minns inte
Personen du ringde? Peter
Personen som ringde dig? Funk-jouren
TV-program du såg? Minns inte

Senaste...

Boken du läste? Economista
Personen du fick e-mail av? Nathalie
Personen du fick brev av? Arbetsförmedlingen
Personen du fick sms av? Bandets sms-grupp
Gången hela din familj åt middag tillsammans? 30/8
Saken du köpte? Noter
Vad har du gjort idag? Åkt tåg och tunnelbana, sjungit på dop, ätit mat, pratat i telefon, gått promenad
När stiger du upp på morgonen? När jag måste gå upp
Stockholm är... ? En stad jag tycker mycket om
Göteborg är... ? Peters hemstad
Kan du sjunga? Jaaaa
Land du vill besöka? USA igen och Frankrike

 

| |
Upp