Fredagsboost!

Hade ingen bra dag i restaurangen idag så jag blev verkligen glad när jag såg att jag fått mail från Stefan på Bokaaktivitet. De hade fått mail från kunden som jag hade City Mission med i onsdags. Så här hade kunden skrivit:

Tack för en jätte rolig aktivitet igår! Emelie gjorde ett fint jobb och det uppskattades mycket av hela gruppen.

Mvh, Eoin


Jag blev så himla glad och kände att det där med att hålla i events och få nöjda kunder, det är jag faktiskt bra på! Jag behövde verkligen den boosten idag när allt gick (eller mycket) gick sådär på andra jobbet. Jag vet var jag har mitt hjärta, kunskap och kärlek och det är det enda som räknas:)

Nu har jag varit oc handlat, gjorde det på vägen hem på Coop Extra i Stuvsta. Vi hade ett inflyttningserbjudande i den butiken att hämta ut, nämligen en tårta:) Jag trodde att det var en sån där liten djupfrys men nädå, det var en riktigt fin bakad prinsesstårta som jag fick med mig. Frågan är om jag vågar ha den i kylen i helgen när Peter ska ha grabbhelg....? Kanske bäst å frysa in den innnan.

Jag ska nu ta de lugnt och ladda inför morgondagens Inspirationsdag med Friskis.

 

 

 

VARDAGSLIV | |
Upp