Sommar, sommar och sol!

Jag älskar verkligen den låten av Sven-Ingvars (klicka på länken och lyssna). Den är sommar för mig!:) Får kanske bränna en sommar-cd!
Många klagar på värmen, men jag måste bara säga att jag är så nöjd med att det äntligen är varmt igen. Jag fryser större delen utav årets alla dagar. Så jag njuter verkligen av att kunna gå ut utan tröja eller jacka. 
Jag gick upp klockan 7 imorse, lika bra eftersom jag var klarvaken och Peter skulle upp. Det blev till att klippa musiken till höstens pass och sen kollade jag på en BECK-film till frukosten. Vet inte hur många gånger jag sett dessa BECK-filmer, men de är ju så bra! 
Nu är jag hemkommen efter att ha hållit ett lunchpass på FS City. I princip fullt med motionärer på passet och de hade lagt ett nytt fint mjukt golv. Skönt att svalka av sig inomhus. Men det var väldigt svettigt så mycket att torka upp efteråt. 
 
Nu är maten handlad till morgondagens roadtrip, tvätten ska tvättas och de sista ska packas ner.
 
Jag i Simrishamn förra sommaren. Ska tillägga att jag hade exakt denna outfiten i veckan på mig. 
VARDAGSLIV | |
Upp