Tisdag

Igår var jag i studion efter jobbet och mixade ihop jympapasset. Dumt nog var det två låtar som inte fanns i arkivet som jag gärna ville ha med så jag fick panik leta efter nya i samma stuk. Inte helt lätt att hitta bra styrkelåtar, det är svårast om ni frågar mig. Kondition har liksom alltid varit mer min grej. På kvällen övade jag lite hemma genom att markera stegen så att jag inte tar ut mig varje gång. 
 
Sedan hade jag en pratstund med Peter på Skype. Så himla mysigt attt prata lite, känns som evigheter fast de bara är typ fyra dagar idag sedan vi sågs senast. Det kommer blir många fler dagar utan honom men den som väntar, väntar så att säga:)
 
Ska snart slira om och dra till Ringen för att öva på passet sedan blir det jobbsök i eftermiddag och ikväll kommer Karin hit:)
 
VARDAGSLIV | |
Upp