Fredag och Lördag

Eftersom jag mådde så mycket bättre på fredagen så kunde jag gå på pass. Lite skönt att inte leda själv utan kunde göra allt efter egen förmåga som motionär. Det var Hannas pass, har inte sett henne sedan vi skulle licensieras så verkligen kul att träffa henne igen:)
Sedan var jag på klädbytarkväll hos Carro med Nathalie och några till. Jag hade inga kläder att byta in men det var ändå kul att vara med och se alla andras kläder.
 
Regnig lördag och jag hade Daredevil i Humlegården för ett möhippegäng. Det var lite kallt men solen tittade fram så var det lugnt. Sedan åkte jag hem till Sara som gick i min klass i Nyköping. Hon hade en liten födelsedagsfest/mingel hos sig. Så jag var där några timmar och träffade lite gamla folk från MEA. Kul att se dem men det känns också väldigt längesen sedan vi hängde.
Väl hemma så blev det en oplanerad filmkväll med Peter, som egentligen skulle gett sig ut men som ändrade sig eftersom han var ganska trött. Så vi kastade oss på soffan med chips och dipp och började kolla på Skyfall-James Bond. Men orkade bara se halva.
 
 
 
 
VARDAGSLIV | |
Upp