September changed my life

Jag måste bara få sumera en helt fantastiskt månad. September 2013 kommer verkligen gå till historien som en händelserik månad som jag verkligen kommer minnas. Från att ha haft lite att göra, en trist deppigt liv som arbetslös så har jag nu hittat en massa roligt och givande att göra. Jag är inte framme vid mitt mål men jag har kommit en bit på vägen. Månaden började med att Showeriet hade audition vilket resulterade i nya härliga medlemmar och oväntat dejtande av P. Dagen efter började jag jobba på Stockholm central och har genom detta lärt känna Martin, Petter, Victoria, Deeqa, Bogdan och Backa:). Sedan ledde jag mitt första pass på Friskis. I samma vecka så började jag jobba på Just Go (där jag nu i och för sig har slutat), strax efter detta på blev det intervju på BokaAktivitet och nu är jag anställd där också. Förutom dessa jobben som strömmat in så har jag varit på teater, jobbat med Showeriet, sjungit på bröllop med Albert i Sandhamn och umgåtts med många av mina vänner:) Snacka om ketchup-effekt. Först kommer ingenting sen kommer allt på en och samma gång. Det är bara till att hoppa på och köra sen får man se vart det bär. Men man måste komma ihåg att lyssna till vad man vill göra med sitt liv och sin tid. Stå inte på en stege och häfta upp dekor om du vill skriva musik. Det är bara jag som kan göra en förändring i mitt liv. Stå på er därute!
 
Må väl!
 
 
VARDAGSLIV, ÖVRIGT | livet, september | |
Upp