Skåneland

Helgen i Lund/Malmö är över. Tack fina familjen för trevliga dagar och god mat. 
Hann fira 20 års jubileum med Emelie i fredags, i lördags var jag i Malmö och var på Teatermuseet och hälsade sedan på morfar. Igår hälsade jag på Olof och fick se hur han bodde i sin lägenhet i Lund och på kvällen var jag med mamma på jympa på Jympadax och Glenns pass. Idag var jag och klippte mig för att sedan hoppa på ett tåg tillbaka till huvudstaden. Tyvärr så är tåget väldigt försenat och jag ber en bön om att jag kommer fram nåt så när så att jag hinner vara med och repa lita. Dagens glada överraskning var att jag minsann hamnade på samma tåg som min vän Johan (som jag lärde känna genom Fantabolous, han filmade mitt examensarbete), jättekul, hade inte sett honom sedan i juni så vi hade mycket att prata om i bistron. Helt plötsligt blev resan så mycket trevligare. 
Johan är jättebra på film så spana in hans hemsida HÄR . Jag som sagt hela sommaren att jag skulle hälsa på honom i Västerås men det blev inte av. Men nu sågs vi, vilken tur:)
 
 
 
 
 
VARDAGSLIV | |
Upp