Pictures of last night ended up online...

Min sista dag som praktikant på Fantabolous Music. Det känns konstigt men det känns inte som slutet är här. Vilken vår jag har haft med dessa människorna. Jag kan inte nog säga hur mycket det har gett mig. Visst, jag har väl inte alltid hoppat av lycka av hur ostrukturerat det varit ibland men i det stora hela så har jag haft det bra och det kommer att kännas konstigt att inte längre ha Fantabolous som sin heltidssyssla. 
Igår hade Andreas styrt upp en trevlig kväll. Det blev han, jag, John och Johannes. Mat, dryck och bowling på Marions Gastro Diner på Kungsgatan. Sedan drog vi vidare till söder och Marie Laveau. 
Tack grabbar för den här kvällen!
 
På uteserveringen. Jag, Johannes och John
Bild från Andreas instagram. Han skrev att jag varit där i 20 veckor men att det känns som 3 år (kan man tolka hur man vill)
 
Middag inne. 
 
Bowling 
 
Jag kom på tvåa!
 
Poserade med Johannes och Andreas. Tydligen tycker de att jag och Andreas ser ut som syskon...
 
 
LIA på Fantabolous | Fantabolous music, Stockholm!, marielaveau, marionsgastrodiner, vänner | |
Upp