Farsta x2

Igår blev det Farsta fram och tillbaka.
Först en väldigt gripande brgravning i Söderledskyrkan för vår fine vän Paulo.
Kan inte förstå hur det kunde blir som det blev.
Efteråt var det skönt att äta mat och gå in i second hand butiker på Söder med Alexandra. 
Tur jag har henne!
 
Sedan mötte jag upp Vera och Emmy, vi skulle överraska Hanna utanför hennes jobb när hon slutade. Hon har sin sista dag i Stockholm idag och sen flyttar hon tillbaka till Tranås igen. Så vi ville överraska med fika och skönt häng. Hanna är alltid så bra på att få en att tänka efter vad man verkligen vill och det är synd att hon inte ska bo kvar i Stockholm.
 
Inte varje dag jag är i Farsta två gånger på samma dag men igår blev det en sån dag. Efter fikan med tjejerna så åkte jag hem till Albert för att repa det sista inför lördagens spelning. Albert är en mycket snäll vän och bjöd även på mat.Det är få saker som är bättre än när man plockar fram gitarren och sjunger ihop:)
Nu ser jag riktigt mycket framemot lördag och vår sånginsats. 
 
Hanna
 
Den sjungande kocken, Albert!
 
Kvällssol över Farsta
 
 
MUSIK, VARDAGSLIV | Stockholmsliv, farsta, musik., södermalm, vänner | |
Upp