Examen!

Igår var en stor dag för mig, en milstålpe i mit liv och startskottet på ett nytt kapitel. Nu är jag inte längre student, nu är jag en nyexamninerad Musik & Eventarrangör. Igår var det examensdag i ett sommarfint Nyköping. Så här såg dagen ut i stora drag:
 
11.40 Tåg till Sthlm med delar av klassen, resten tog tåget en timme senare. 
 
Thomas och Sten hade köpt 1:a-klassbiljett dagen till ära
 
12.45 Ankomst Nyköping. 
 
 
13.00 Champagnepicknick i gröngräset utanför Nyköpingshus 
 
Thomas och Sten korkar upp
 
 
14.50 Samling utanför Nyköpings Teater
 
 
Finaste Therese, Fredrik och Alexandra
 
Jenny, Joel och Jenny
 
Millie, Isabel, Tijana
 
Jag med mina MEA-bästisar, Therese, Sara och Alexandra
 
15.00 Examenscermoni inne på teatern för vår klass och för avgångsklasserna i elteknik och medicinsk sekreterare. Tal från utbildningsledarna, studenter och ledningsgruppsrepresentanter, utedelning av examensbevis och stipendier.
 
Tal av Ann, vår utbildningsledare
 
Alexandra höll tal från vår klass. Alexandra fick även stipendium för att hon blev klassetta. Grattis!
 
Fredrik fick stipendium för sitt proaktiva engagemang
 
17.00 Fotografering utanför teatern
 
MEA-11
 
 För jag har tagit examen, jag har tagit exament, vaaaa jag är bra!!
 
17.30 Mingel på Kåren
 
 
Utanför vårt Campus
 
19.00 Fest på O'Learys. Buffé och dryck. Trubadur, tal och prisutdelningar till klassernas festprisse, gladaste, mest försenade och tabbe. Sedan DJ och dansgolv
 
 
23.00 Buss till Stockholm 
 
00.20 Den dubbeldäckade MEA-bussen anländer centrala Stockholm och släpper av oss på Stureplan
 
00.30 Spy-Bar
 
 
01.30 Hemfärd för fröken Ekstedt
 
Tack alla för en roligt och trevlig examensdag!!
 
Campus Nyköping | Musikbranschen, campus nyköping, examen., examensbevis, fest, mea11, musikocheventarrangör, nyköpings hus, nyköpings teater | |
Upp