Årets lista

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
En hel massa saker

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften

Vilka länder besökte du?

Norge

Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014?
Riktlinjer i karriären

Vilka datum kommer du alltid att minnas?
7/6, 24/8, 13/9, 2/11, 15/12 med flera

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Showeriet, Fantabolous Music, Examen, Friskis & Svettis, Bröllopen, Peter, Vintershowen

Vilket var ditt största misstag?
Ångrar inget jag gjort bara det jag aldrig gjorde

Vilket var ditt bästa inköp?
Lägenheten...?

Vad spenderade du mest pengar på?
Boende

Vad gjorde dig riktigt glad?
Att vi kommit igång med Showeriet, att jag blev jympaledare, att jag träffade Peter och att Vintershowen blev riktigt bra:) Att jag hållit mig frisk mestadels.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Influensan i början av året

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2013?
Band: Fjärilseffekten är bandet helt klart. Låtar: "Dansa som en idiot" (Fjärilseffekten), "Let her go" (Passenger), "Hall of fame" (The script), "Troublemaker" (Olly Murs), "Kärleksvisan" (Sarah Dawn Finer), "Allt ljus på mig" (Agnes), med flera!

Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år?

Mycket bättre än alla andra år:)

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Mina vänner 

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Skatteverket

Hur var din julafton?
Lugn och lite långsam...

Blev du kär?
Ehh...totally!

Vilket program har varit det bästa på tv?
Kollar inte på tillräckligt för att avgöra detta....

Vilken var den bästa boken du läst under året?
Läst många bra bäcker men "Äldst, ungst eller mittemellan" var bra

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Fjärilseffekten

Önskade du dig något som du fick?
Framgång

Önskade du dig något som du inte fick?
Nej, allt lugnt

Vilken var årets bästa film?
Har kollat för lite för att veta detta

Vad gjorde du på din födelsedag?
Fixade i lägenheten efter flytten, åt mat och fika på söder med föräldrarna

Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Hela Fantabolous-gänget (Andreas, Kabiru, Johannes, Michelle, John, Hampus, Anton, Hannes, Carlos med flera), Showeriet-tillskotten (Caroline, Maja, Frida samt vår handläggare Malin på Studiefrämjandet), CQ-gänget (Martin, Victoria, Amandus, John, Petter, Bogdan, Deeqa m fl), Alla från Friskis & Svettis, Boka Aktivitet och Peter så klart!

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Varierat efter situation

Vad fick dig att må bra?
Friheten och kärleken

Vem saknade du?
Jonathan 

Vilken var din bästa månad?
Januari, April, September, December

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Haft mer tid för mina vänner

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Nästa år blir ett fortsättningsår som säkert innefattar en massa nya projekt

 

Bilder från året som gått kommer inom kort:)

ÖVRIGT | |
Upp