Två hjärtan ska slå

Jga har fullkomligt fastnat i att skriva stämmor till mina olika låtar. Idag skrev jag på en ny låt, på svenska som redan nu har både en under och en överstämma, jättefina faktiskt. Jag blev inspirerad av Bonde Söker Fru när jag skrev låten. Bonden Bengt sa "två hjärtan ska slå" och där satte sig Emelie vid piano och började knepa på en låt, tack Bengt.
 
Nyss hemkommen från gymmet. Jag har lite svårt för vissa människor på gymmet. Vissa killar tror att de visst kan klä sig hur som helst. Jag menar gå runt och se ut som en stor biff och sen ha svarta trikåer på sig, det är inte okej. Men en trevlig sak var att en kom fram till mig och frågade om jag brukar gå på Flexpasset på söndagar. Haha, jag har bara varit där en gång, men bra jobbat att komma ihåg mig, måste gjort ett otroligt bra intryck!
Nyköpingslivet fortsätter att imponera...
 
 
 
 
 
| |
Upp