Ytterligare en fullspäckad helg!

Efter tre dagar i Stockholm så är man rätt så mör.
Jag agerade maskoten Täbylina i Täby centrum lördag och söndag.
I fredags blev det en kortis över dagen för att hämta min dräkt och sen hann jag träffa Nathalie och Kristofer en liten sväng innan jag åkte tillbaka till Nyköping. På lördag var det upp igen och jag kan nog säga att jag är stammis på Swebus nu. Fyra timmar i Täby med pyssel och prat med alla barnen som beökte min lilla hörna. Så efter det var det skönt att åka in till stan och hem till mina favoriter på Snickarbacken. Middag, kortspel och sedan mys framför Eurovision Song Contest som var bättre än någonsin! Vi tippade och jag kom två av oss tre. Så glad jag är att Sverige vann, det var en härlig känsla när vi sedan gick och lade oss. Något trött så var det sedan upp igen på söndan och åka till Täby igen. Lite lugnare var det igår men det var alltid något barn vid pysselbordet. Klockan 16 tackade Täbylina för sig och gick till min egen loge som jag hade fått att byta om i. Innan färden till Nyköping så hann jag träffa Markus i någon timme, vi köpte mat och åt ute i parken i Täby, inte ett moln på himlen! Trött tjej kom tillbaka till Nypan igen!

Nu är det ny vecka med två dagars skola som publik då tvåorna redovisar sina examensarbeten och torsdag är det företagsrocken på Träffen samt det stundande Marathonloppet.

Må väl!

Allmänt | |
Upp