Vecka 1 är slut.

Min första vecka på Ladies tog slut och jag var verkligen trött och sliten och det var skönt med en hemmakväll med lite skrivarro. Vilket jag tänkte mig även ikväll. Idag var jag och provsjöng i Nacka för ett låtskrivarpar. Men det var inte helt och hållit min grej men jag hade inte hjärta att gå så jag stannade ett tag och sjöng med dem och det var så klart trevligt. Man måste chansa här i livet, de är inte så många så det gäller att hugga tag och köra även om det inte passar en fullt ut. Hann med en runda i stan också innan jag begav mig hemåt. Idag var det så himla kallt ute men snö och det gillas faktiskt.


Om jag kommer hit igen, har du sen plats där jag kan vila, ett rum där jag kan känna att jag är nånstans ifrån?

Jag bara älskar "First aid kit", lyssna in deras "Lions roar" om ni inte gjort det.

Allmänt | |
Upp