Den 2:e juni 2012 är jag väldigt upptagen, bara så ni vet!

Så var det bokat och klart! Tänkt att det snart gått 10 år sen jag och far bestämde oss. Jag håller lite på vad han, jag och Rappe ska göra, det är ett halv år kvar så det lär ju märkas. Känns så skumt att tänka hur snabbt tiden har gått och hur vi tänkte, "undra vad vi gör då", jobbar jag, eller pluggar jag. Det känns i alla fall hur bra som helst och jag är super pepp!

Vi har alltså måndag igen och bara två och en halv vecka kvar tills vi slutar. Jag har panik rent ut sagt över att jag inte hittat en praktikplats än! Snälla kan inte bara den svenska musikbranschens alla dörrar öppnas för mig. Men det ordnar sig nog, det gör ju liksom alltid det men nu börjar den där jobbiga stressen komma som jag absolut sist ville så uppleva. Jag låg till och med vaken igår kväll och funderade och funderade över tillvaron och det slutade med att jag fick lyssna på klassisk musik för att koppla bort mig och komma till ro.

Idag hade vi lektion i ljus med Marie på teatern. Den här utbildningen slutar då aldrig att förvåna mig. Jag kommer att vara så himla allmänbildad när jag tar examen må ni tro! Vi blir liksom inte experter på nåt egentligen utan vi blir lite bra på allt helt enkelt!

Take care!

Allmänt | |
Upp