Are we human or are we dancers?

Idag har jag mestadels befunnet mig i aktivt tillstånd vilket jag älskat. Vi hade teater hela förmiddagen och sen efter lunch fram till 16 så övade vi dans i Hallonbergen. Jag hade så himla kul! Som det är så ska vi ha en middagsshow (typ Wallmans) nästa onsdag kväll för personalen på skolan. Vi är några som gör gjort en härlig swing/lindyhop- koreografi + att jag ska ha ett eget steppnummer med fyra tjejer som bakgrundsdansare. Som grädde på moset så var jag på aerobics nu ikväll och jag kom tidigt dit och hör och hämpad så somnade jag i en av fotöljerna i säkert över en kvart och var lite borta när jag vaknade och det var fem minuter kvar tills passet skulle börja.

När jag åkte hem med tvärbanan så är där ett barn som frågar konduktören; "Varför säger du nyponstigna?", så himla söt och vi runt omkring kunde ju inte låta bli att skratta.

Klockan är bara åtta men jag funderar faktiskt på att avrunda den här dagen snart!
Pusspuss!
Allmänt | |
Upp