Lördagens lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Skypetimmen med Karin
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt i sängen och lyssnade på musik
Det senaste någon sa till dig: Minns inte
Vad har du druckit idag: Mjölk, vatten, hemmagjord latte
Vad var det senaste du åt: Toblerone
Vad var det senaste du köpte: En massa saker på Ö&B, bl a en mopp
Vad är det för färg på din ytterdörr: Trä
Vad är det för väder hos dig nu: Kväll
Godaste glassmaken: Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaa, absolut!
Favoritklädsel: Det som jag känner mig bekväm i, beror på humöret och vilken tillställning det är
Favoritlåt just nu: "Moves like Jagger" med Maroon 5 & Christina Aguilera
Vad ser du om du tittar till höger: En dörr
Vad gör dig glad just nu: Musiken som spelas genom datorn
Vad ska du göra härnäst: Kolla lite på film sen sova
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Likgiltig
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Dansoutfit
Hur många kuddar sover du med: 3 st
Spelar du något instrument: Piano, gitarr, trummor
Morgon eller nattmänniska: Både och faktiskt
Vad är viktigast för dig: Att uppnå ständigt välmående
Stjärntecken: Vattuman
Längtar du mest efter just nu: Ett piano!

Dagens humör: Varken eller
Dagens borde: Inte bry mig om vissa människor
Dagens frisyr: Hästsvans
Dagens vill ha: ett piano
Dagens beroende: facebook
Dagens tråkigaste: att det inte blev någon utgång
Dagens låt: Ingen speciell

Senaste...

Filmen du hyrde? Minns inte
Filmen du köpte? Minns inte
Låten du hörde: I remember love- Sarah Dawn Finer
Låten du laddade ner? Minns inte
Personen du ringde? Maria
Personen som ringde dig? Rappe
TV-program du såg? Parlamentet

Favorit...

Låt: En omöjlig fråga att svara på
Sak att göra: Sjunga
Sport: Gympa, dans
Dryck: Vatten, kaffe latte
Film: Djävulen bär Prada

Senaste...

Boken du läste? På grund av Leon
Personen du fick e-mail av? Sofia
Personen du fick brev av? Minns inte alls
Personen du fick sms av? Isabel
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Någon gång i somras
Saken du köpte? En städmopp
Vad har du gjort idag? Gått promenad, packat, städat, dansat, handlat, kollat på film, lagat mat
När stiger du upp på morgonen? När jag vaknar
Stockholm är... ? En stad jag tycker mycket om
Göteborg är... ? En stad jag inte förstår mig på
Kan du sjunga? Jaaaa
Land du vill besöka? USA igen och Frankrike

 

Allmänt | |
Upp