Helg!

Ännu en vecka går mot sitt slut. Skolveckan slutades med en hel dags rep inför julkonserten. Det blev väldigt intensivt men vi hade gjort ett repschema så att allt skulle kunna repas (lite som på AMP). Julen är verkligen den tiden på året som man som musiker har som mest att göra.

Efter skolan var jag och Emma en sväng på stan. Vi gick förbi NK's julskyltning som tydligen ska vara väldigt speciellt men helt ärligt så vet jag inte riktigt om jag tyckte att det var så speciellt.
På kvällen blev det idol och mat hos Emma och sen utgång. Planen var Metro vid Skanstull men eftersom vi höll på att frysa ihjäl i kön så drog vi till Göta Källare vid Medis istället. Dock var det lite dyrt men det var ett trevligt och stort ställe med tre olika musikrum. För första gången så var jag nöjd med musikutbudet, det brukar jag inte vara när vi gått ut. Jag fick t om höra "The Dj got us fallin' in love again" som jag önskade och då blev det ös, haha.



När jag skulle hem så föll jag på att frysa ihjäl när jag stod och väntade på den försenade bussen vid Gullmarsplan. Jag har nog aldirg varit så kall som jag var igår natt och så fort jag var framme så sprang jag hem.
Så himla skönt att vakna och veta att det är lördag, jättehärligt att sova ut och käka frukost. Sen drog jag och tränade, det blev Kungsholmen idag, det var den enda anläggningen som hade ett pass vid 13. Efteråt tog jag en lunch i stan och sen en promenad i Gamla stan och sen ner till Slussen och sen var jag jättekall och åkte hem.

Ikväll blir det myskväll med migsjälv i huvudrollen.

Kram på er alla!
Allmänt | |
Upp