En lektion i stepp

Idag var det uppspel av både gruppprojektet och solosångerna. Jag var inte helt nöjd med vårt gruppredovisning, men man kan inte vara nöjd med allt men däremot så är jag nöjd med mitt framförande av "Min astrakan", det gick bra, det kändes skänt att äntligen få visa upp låten för alla.

Det var så himla skönt att komma till steppen idag, ibland är det skönt att göra något helt annat än vad man brukar och på en helt annan plats. Rutinen är den samma för mig på måndagar. När jag kommer till steppen så sitter jag alltid och pratar om livet med Miriam innan lektionen börjar. Idag höll vi på en stund med timestepp, det som jag gillar bäst med steppen och det kunde jag faktiskt sen innan, i alla fall ettans och treans timestepp och det var dom vi gjorde i de andra nivåerna så lägger man väl in lite fler flaps och shaffles.

Imorgon ska vi gå på inspelningen av "Så ska det låta" med klassen, det ska bli så himla skoj.


Mirian innan stepplektionen.
Allmänt | |
Upp