En vecka kvar...

Jag vaknar upp denna lördagsmorgon och inser att om en vecka så ska jag härifrån föralltid. Det är en konstig känsla som finns här, detta har ju varit mitt hem nu i nästan tio månader.

Igår var jag praktiskt taget ensam på hela Svalgården under dagen eftersom alla andra var i Bjärnum på audition. Jag minns förra året när jag var där på audition, det har gått så fort och jag är glad att jag hamnade här på AMP. Det var det bästa som kunde hända. Jag valde att inte söka vidare till musikteaterskolan eftersom jag känner att jag vill gå vidare med migsjälv och mitt liv och det kan jag inye göra här.

Kvällen igår blev mysig, trevlig och lite oväntad. Jag, Pillan, Anna och Veronica lagade mat ihop hos mig, det blev kött, klyftpotatis, tzatsiki, bröd och sallad, mycket gott. Sen blev det vattenmelon till efterrätt. Sen kom det fler och fler och det skapades en liten förfest i köket med de som är kvar här och de som orkade och ville. Strax efter elva drog vi till Stora hotellet där det var Fredagsbörs. Där mötte vi upp lite fritidsledare och annat folk.

Idag är det marknad här i byn så man borde ju kila ner till centrum och titta lite. Får smsa någon flickorna och se om de har vaknat till liv.

PUSS OCH KRAM!


Jag, Anna och Veronica
Allmänt | |
Upp