Att-sakna-lista

När jag skulle flytta till Markaryd så skrev jag om det jag skulle sakna i Lund. Nu tänkte jag göra precis likadant nu fast åt andra hållet. Denna söndagskväll har jag dessutom börjat packa ner saker och allmänt börjat röja undan och slänga saker som jag inte behöver mer.

Listan utan någon speciell ordning:
Jag kommer sakna:

- Mitt rum
- Alla de där vanliga vardagskvällarna i köket
- SVALGÅRDEN <3
- AMP <3
- Vissa lärare
- Närheten till naturen och lugnet, sjön och skogen
- Min löprunda
- Kvällspromenaderna med Jonathan (och alla andra promenader)
- Samtalen i hallen med Josefine, Jimmy och Dag
- Frukosten (och alla snälla mattanter)
- Eken och danssalen
- Gymmet!!
- Powerwalken med Pernilla
- Produktionerna som vi gjorde och kulturhuset
- Alla mysiga kvällar med klassen
Sist men inte minst, alla fina människor!


Så klart kommer det alltid finnas saker som man inte kommer att sakna som t ex diskberg och sophögar och skitiga golv men det är sånt som man inte kommer att bry sig om att det över huvudtaget fanns.
Nu börjar den sista veckan här på skolan och den kommer att innehålla bl a; rodell på Hallandsåren, Tävlingar (med utklädning), storstädning av internatet, packning och städning av rummet, titta på Vinterrevyn, avslutningsfest på Hotellet och sen avslutning och utflyttning.

Godnatt och ha en bra vecka!

Allmänt | |
Upp