Lämna inga dörrar på glänt!

Tillbaka i Markaryd efter en trevlig helg!
Det känns alltid lite roligare att börja veckan när man har en bra helg att se tillbaka på!


Vi hade en lugn förmiddag med mesta dels självstudier. Sen hade vi musikteori. Det var en ganska vanlig måndag och sen var det sånggrupp som alltid. För en gång skull så kände jag att jag sjöng en låt som jag verkligen tycker om. Jag har en förkärlek för att sjunga på svenska. Det är så fint. Det blev i alla fall att jag sjöng "Lämna inga dörrar på glänt" från musikalen Chess. Det har ett så fint budskap. Man kan inte lita på alla människor, man måste liksom vara på sin vakt så man inte blir lurad. Mycket tänkvärt med andra ord.

Lyssna på den här: Lämna inga dörrar på glänt

Ikväll har jag tränat lite och sjungit igenom några påbörjade låtar som jag verkligen borde skriva klart. Jag är expert på att göra låtar halvklara.

Nu kallar sängen, här är lite pics från förra veckan!


Långpromenad med Jossa på tisdagseftermiddagen


Min MUKU grupp Johanna, Josefina, Dag, Elin och Sofia (-Linn)


Kom igen, bara lite kvar att töa bort nu!!
(denna söta lilla snöklump hittade jag utanför vår matsal)


Pernilla och jag på gymmet!
Allmänt | |
Upp