Livet rullar på!

Förra lördagen lämnade jag Markaryd. Mycket har hänt sedan dess och jag fick aldrig riktigt chansen att tacka för ett fantastiskt år fyllt av sång, dans, teater och glädje. Jag trivdes som allra bäst nu i slutet, det är väl typiskt. Då var jag ett med mig själv, utbildningen och med mina medmänniskor. En del saker saknar man mer men så är det alltid. Efter hemflyttningen insåg jag att jag trivs bäst med att bo själv och få göra som jag vill. Glädjebeskedet kom på måndagen att jag blivit antagen till sång- och teaterlinjen på Sundbybergs folkhgöskola. Samma dag fick jag sommarjobb och på onsdagen tog lillebror studenten. Allt på en gång och jag hann inte riktigt tänka, bara ta in det som hände. På torsdagen blev det mer tid med släkten och sen var jag på två studentmottagningar i Dalby. En bra vecka blev det. Just nu letar jag boende i Stockholm och imorgon börjar jag jobba, det ser jag framemot. Planerna för sommaren är inte så många, prioriterar jobbet och såklart att umgås med mina vänner och familj.


Flytt från rum 4 på Svalgården och min roomie Josefine


Den bästaste klassen!

Glad sommar!
Allmänt | |
Upp