A.M.P!

Imorse hade vi föreställning kl 9 för KCM. Det betydde att vi samlades redan halv sju i Kulturhuset och det gjorde att man fick gå upp kl halv sex. Det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara att gå upp. Väl på plats så är det kroppsuppvärmning, sen frukost, sånguppvärming, fix inför första akten och sen sminkning. Tiden går alltid så fort innan man ska börja. Publiken var väl helt okej förutom att det kastades upp en plaskflaska på scenen under första numret. Lite omoget kan man tycka.

Sen efter lunch var vi lediga, jätteskönt, och jag passade på att sova i två timmar, helt underbart!
Gjorde lite mat och sen på kvällen var det filmmys i Kulturhuset med klassen, eller typ halva klassen var där och våra LUS:are som sköter vårt ljud och ljus!

Hemma sen igen vid åtta och då blev det städning av hall, rum och toalett. Till helgen väntas det ju besök för både mig och Jossa. Sen kom Jimmy över och så såg han och jag på Andra Avenyn. Sen kom även Dag och vi stod som vi fyra alltid brukar göra och pratade i hallen. Det kan bli så väldigt spridda samtal när vi pratar. Josefine och Dag har sin humor och jag och Jimmy har vår. Men det brukar alltid bli spännande.
Dags att sova nu, imorgon är det två föreställningar på gång, en på morgonen och en på kvällen.

Idag vill jag att ni lyssnar på Milows låt- You don't know

Må väl allihopa, nu inleder jag min sista vecka som tonåring, det känns helt galet!!

Allmänt | |
Upp