Årets sista dag

Så var det nyårsafton igen!
Kan inte förstå att tiden har gått och att det är dags igen att ta förväl av ett år och välkomna ett nytt. Men vilket fantastiskt 2010 det har varit. Jag har bott på fem olika ställen. Bara det är något att uppmärksamma. En resumé av det år jag haft kommer inom de kommande dagarna, det lovas:)
Denna sista dag har redan innehållit mycket. Jag har inskaffat ett par nya skor till ikväll och jag och far har varit på vår traditionella nyårsbio som vi gjort varje år sen jag var elva så det var tionde gången nu. I år blev det "Änglagård-tredje gången gillt".

Nu peppar jag inför kvällen som ska firas med mina fina Emelie och Karin och god mat och sen blir det Tegners senare och sen ska vi förhoppningsvis möta upp Jonathan och CJ i stan!
Puss på er och gott nytt år! <3
Allmänt | |
Upp