Rivstart!

Idag började den så kallade riktiga skolan. För mig och alla andra SOT:are så innebär det inte en massa plugg i en massa böcker utan en massa roliga ämnen. Idag vi t ex rytmik, sångensemble och sen på eftermiddagen hade vi musikteater. Jag trivdes bättre idag än igår. Igår var allt bara ett enda virrvarr i skallen och man visste inte vart man skulle ta vägen. Idag samlades även hela skolan och hade qi-gong (?), i tio minuter utanför skolbyggnaden. Tur att inte Rissne är så stort så att vi hade skämt ut oss helt, det såg ganska kul ut.

På vägen hem svängde jag inom Kista Galleria och inskaffade mickrofon till datorn så jag äntligen kan så skypa med mina vänner och sedan köpte jag ett överfallslarm, det kan alltid vara bra att ha.

Nu väntar en skypestund med Karro!!
Må väl!
Allmänt | |
Upp