Fredag

En härlig dag har det varit. Första skolveckan är slut och jag ser tillbaka på den med glada och inspirerande ögon, det hör kommer bli roligt!
Efter skolan drog klassen, ja eller typ 12 av 16 in till stan och gick och åt lunch tillsammans, supertrevligt, men drog vi till Ivar Los park på söder och hängde där och sen en sväng till Mosebacke, helt otroligt fin utsikt över stockholm var det. Sen drog vi vidare till ett ställe vid Mariatorget som jag inte riktigt minns namnet på. Tydligen var det ett ställe som skådespelaren Leif Andrée brukar hängar på. När klockan led mot 21 så var ni hungriga igen (nu var vi bara 5 kvar i skaran) så det blev för min del korv med mos. En rolig kväll med mina nyfunna vänner, ett bra slut på skolveckan tycker jag!

På vägen hem på tunnelbanan så ringer Jonathan till mig och vi pratade i över en timme så han följde med mig enda hem så att säga.

Jag kan säga som så att jag nog trivs bättre och bättre här i storstaden.
Må väl folk!


En större del av SOT-klassen samlad på Rissne t-banestation


Utsikten över Srockholm från Söder


SOT folk
fr vänster: Aron, Hanna, Amanda, Vera, Calle, Emma

Allmänt | |
Upp