Markaryd-life!



Tillbaka efter påskledigheten så kastades man rakt in i skolan igen. Denna veckan har varit fylld av allt möjligt. Men kul har det varit såklart och fint väder har vi fått så man njuter extra mycket. I måndagskväll så satt jag och Jonathan i studion och skrev på min (vår) låt till framåt småtimmarna. I tisdags var det cafékväll med oss i AMP. Jag var en av dem som sjöng, det blev min paradlåt "På andra sidan stjärnorna". Sedan gick jag en promenad med Jimmy innan det började skymma. Igår, onsdag var det Bjärnum och sen även rep på kvällen. På lördag är det nämligen folkhögskolans dag så då blir det till att visa upp vår bästa vecka. Nästa vecka ska vi även ha en spelning, vi är sju stycken, för banktjänstemännen. Som sagt, mycket på gång. Vi är dessutom ganska få i klassen nu, mer än hälften är borta på audition och annat. Så det är rätt lugnt.

I eftermiddags hade vi vår första uteträning med klasslaget, det var helt okej även om gräset kunde varit bättre. Vi körde på även om halva laget inte var där.

Nu är det dags för mig att öva lite på min monolog och kanske även lite psykologi.

Må väl alla fina!
Allmänt | |
Upp