Det har varit lov!

Jag har varit ganska frånvarande här på bloggen har jag upptäckt men det har ju varit så mycket. Nu har jag haft lov i en vecka och det har varit en bra vecka. Har hunnit med att träffa många goda vänner och även hunnit med att vila.

Imorgon är det lördag och min sista hela dag här hemma. Då ska jag verkligen fixa allt det sista som ska göras innan jag åker tillbaka. Jag ser framemot att komma tillbaka. Det är bara 8 veckor kvar! Kan knappt förstå vart tiden har tagit vägen. Kände som det var nästan nyss som det var vinterrevy. Dessutom är det ganska fullspäckat nu den kommande tiden. Detta ska bl a hinnas med innan vi slutar.

- Auditions
- Välgörenhetsgala
- Klassresa
- Skolaresa till Liseberg

Sen en massa andra privata grejor. Men jag gör det med ett stort leende på mina läppar såklart!
Må väl på er!

Allmänt | |
Upp