Nu säger kroppen och knoppen stopp och tack för idag!

Klockan är halv elva.
Jag är helt död men ändå så sprudlar det i mig på nåt sätt, det finns en energi men den ger endast kraft till att skriva på tangentbordet. Vi har haft en väldigt lång dag. Vi kom till Bjärnum starx efter åtta och tog bussen hem nästan exakt tolv timmar senare. Det är svårt att förstå att vi varit inne i den byggnaden så många timmar i sträck. Det är galet. Det var en dag med drama/balett (ingen riktig balettlektion idag), jazzdans, drama igen, sång, dans och sedan tittade vi på fyra teaterföreställningar av Bjärnumseleverna. De var jätteduktiga och det var riktigt kul att se vad de har arbetat med. Men det skönt att sätta sig på bussen sen och åka hem. Men väl i Markaryd så fick vi stå och vänta vid bommarna på ett långt godståg som skulle köra förbi. Kvällen var inte slut där, nä, jag, Elin och Anja övade inför morgondagens mickteknik.

Sägen ropar på mig och vill att jag ska komma och sova så det ska jag göra nu!
Godnatt:)

Allmänt | |
Upp