Första produktionsveckan

Nu är vi på musikallinjen inne i en väldigt häktiskt period. Om mindre än tre veckor har vi premiär för vår Lucia/Krogshow. Så nu jobbar vi dag som kväll med detta och även med vår kommande Vinterrevy.

Dagarna består av rep och fix och kvällarna består av desamma. Ikväll fick vi se teaterelevernas egenskrivna pjäs, det var verkligen en bra pjäs och alla var så duktiga. Man blev så himla inspirerad att spela teater.

Mina vänner, om en vecka är det december. Det börjar spridas en lätt julstämmning på skolan. Inte bara genom alla dessa julsånger som vi övar utan även att vi ska sätta upp julstjärnor på Svalgården. Sen ska Josefine fixa ljus så att vi kan fira första advent på söndag, och såklart så ska jag sätta upp min adentsljusstake i mitt fönster.

Må väl!!


Jonathan, Dennis, Josefine, Sofia och Gerda


Dagens bild:
Jag med söta flickorna Sanna och Josefina!

Allmänt | |
Upp